Saturday 20 July 2013

Merah merah delima

Putih putih melati
Merah merah delima
Siapa yang baik hati
Pasti ku terima

Sebahagian lirik lagu kumpulan ST12. Mesti lah kita nak terima orang yang baik hati as our other half kan.. sapa nak kahwin dengan anak hantu.. hehehehe

Warna merah membawa makna kekuatan, keberanian dan semangat. Ianya merupakan kategori warna panas. Merah gelap memperlihatkan sifat kebangsawanan manakala Merah muda (merah jambu) menggambarkan alam percintaan. so shuuwwweettttttt

Warna merah memang merupakan antara warna kegemaran untuk khemah kahwin. Kumpulan warna merah terdiri dari beberapa tonasi. Kombinasi tema scallop khemah kahwin warna merah gelap dan merah muda antara kegemaran pasangan pengantin.




Warna maroon juga merupakan dari kategori warna merah.
 


 
Merah biru pula merupakan warna korporat. Banyak tempahan dari sektor koporat, meminta warna merah dan biru sebagi tema.
 
 
Kombinasi warna merah dan hitam agak classy  


Pada bakal pengantin yang ada berkira-kira nak gunakan warna tema merah untuk majlis dan khemah kahwin, you go girl! Mungkin cubaan kombinasi warna anda akan jadi ikutan. Wahhh jadi trendsetter gitew kan?
 
Sila-sila la hubung Izzi Canopy untuk dapatkan khidmat nasihat dan buat tempahan untuk khemah kahwin ada. Selain dari khemah kahwin, kami turut sediakan khidmat catering, Andaman, pelamin, kompang, PA system yang semestinya mengikut bajet anda.
 
Hubungi Khalil atau Rozita di +012 2133387 / +012 2115885 untuk sebarang pertanyaan. 





No comments:

Post a Comment